lørdag den 19. marts 2011

Forår = forandring 1

Ja sorry at titlen usædvanligvis er på dansk, men synes bare det lyder bedre på dansk og hele(det utrolig originale) bogstavsrim, ville ligesom ikke kunne fungere på engelsk. Nå, men titlen hentyder til den kæmpe forårsrengøring jeg påbegyndte i dag. Den der-samt et skønt besøg med nogle venner med helt igennem himmelsk mad, jeg lige er kommet hjem fra - er skyld i min manglende blogging i dag. Seriøst har aldrig ryddet op i så mange timer uden at blive færdig siden at vi flyttede! Nå, men i hvert fald var et af de første trin jeg nåede i dag, min tøjkommode som jeg ryddede op og sortede i, og ville lige kort dele et par billeder fra processen:
Ugh gross! -Og sådan alle mine skuffer -med mit kære tøj i -så ud!
Noget af alt tøjet, da det nder processen alt sammen var ude på gulvet i et systematisk kaos...


Tadaa, fine, hvide rene skuffer, klar til det tøj jeg valgte at beholde!










Tøjet lagt noget mere ordentligt ned end før, det er jo næsten nydeligt!

Se hvor er den flot og ren og uden tæj hængende ud overalt!

Bye, bye dear clothes! Alt dette -samt et ordentligt bjerg til min lillesøster - valgte jeg at sige farvel til,
da jeg denne gang måtte være kynisk og altså smide det, jeg ikke bruger, væk!  Dog ser kære Hr. BR jo ud til at han vil passe godt på det!

Vil senere vende tilbage med flere billeder, ellers håber jeg at I alle nyder weekenden i de - i hvert fald i Aarhus - bogstaveligt talt strålende vejr!

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar