onsdag den 2. marts 2011

Shopping again!

Så blev det d. 1. marts og efter en næsten(lige pånær neglelakkene) vellykket shoppingpause på seks uger måtte jeg endelig shoppe igen. Detr fik ja da så i hvert fald også udnyttet! Ej altså, men det var alt, alt for lang tid siden jeg havde set min veninde og da chancen så bød sig, kunne jeg da lige så godt faktisk få shoppet. Og der går nok et lille stykke tid, fær jeg tager i byen igen.
Men her er altså hvad jeg fik købt:
Det hele samlet.


En helt enkel basic hvid tee fra Monki til bare 60 kr., der har et rigtig flot fald og tilpas gennemsigtighed.
Derudover er den faktisk super lækker at have på dens pris taget o betragtning. Den er af 100 % viscose.



Endnu en top fra Monki, jeg endda havde på min collage. Som jeg også skrev der, mangler jeg virkelig basic toppe både langærmede og kortærmede. Denne er super fin og kan gå til virkelig meget. Det er en rigtig klassiker, men med et en smule anderledes snit idet den sådan er en smule oversize i bredden, men så med stramme ærmer. Og så er lommen med de lodrette streger altså bare så fin! Den kostede bare 120 kr.

Hmm tjah helt basic bliver denne så i modsætning jo nok aldrig, men nu har jeg altså været fuldstændig betaget af denne åh så sindssygt kære t-shirt lige siden jul og da den stadig hang og kaldte på mig fra stativet udenfor New Yorker, blev jeg alså nødt til at købe den for sølle 80 kr. Den er super god til at tilføje humor(og nuttethed) til et outfit. Kunne forstill med den til et par jeans og så med min blazer jakke til for lidt at kombinere det klassiske med det humoristiske. til sommer vil den vær fin og afslappet bare til et par denimshorts og flade sandaler.



I H&M købte jeg disse to rigtig fine cardigans i samme model. Den ene i sort, den anden i en meget lys lyseblå nuance. Den sorte kan jo bogstaveligtalt gå til alt, men er alligevel rigtig fin i sit snit, som jeg elsker. den lyseblå er perfekt til sommer med sine dejlige, lyse farve! Jeg vil bruge den udover fine sommerkjoler, udover en tanktop til enkle shorts, til at varme lidt de kølige sommeraftenener, nu sammen meden fed t-shirt til et par jeans og ja mulighederne er jo uendelige. De kostede forøvrigt hver 80 kr.

Helt enkelt, sorte elastikker.

Min noget så elskede og omtalte Vaseline, som jeg(og skrøk oh gru) var løbet tør for!

Hårnåle...

Got2be "glued" hårspray. Nu er jeg alt andet end den store hårspraybruger og den seneste jeg havde,

var en jeg fik halvfyldt af min mor for 3-4 år siden, som jeg ikke engang havde tømt, men bare ikke virkede særlig sund mere. Jeg har altid syntes at det blev for klistret, fedtet og stift! Men så præsenterede en af mine veninde mig for denne til Single Valentines Day. Den holder VIRKELIG håret og kan med lethed lave og holde på en, en smule høj frisure som denne og det bedste ved det hele, er at det ikke bliver stift og umedgørligt. Altså håret her, var til at redde ud og helt blødt, da det skulle reddes ud!


Og så har den bare sådan en sej ting ved åbningen for at man rammer håret og ikke altmulig andet!

Og til slut købte jeg også denne meget omtalte tørshampoos.


The Fashionphile

2 kommentarer:

  1. Sikke en høst! ;) Er især vild med den stribede med lommen - den er fin!

    SvarSlet
  2. Haha ja shoppetilladelsen blev udnyttet :D Tusind tak, synes også den er rigtig fin og så bar til 120 kr. That´s what I love about Monki :)

    SvarSlet