torsdag den 24. marts 2011

Luxus vs. budget























































































Så blev det endelig tur til endnu en gang "Luxus vs. Bugdet", som jeg undskylder meget at det er så lang tid siden jeg har haft sidst. Denne gang har jeg på luksussiden valgt den åh så utrolig lækre Mulberry Alexa, jeg simpelthen har været helt skudt i lige siden den kom. Den er af den skønneste kvalitet med det lækre Mulberryspænde og har bare den perfekte størrelse og form. Jeg har så valgt den i denne flotte kornblostblå farve, der udover at være übermoderne også vil være perfekt til enten at skabe det eftertragede og super trendy colorblocking look eller at pifte et simpelt og enkelt - evt. sort/hvidt hverdagsoutfit op og give lidt farve, glæde og ikke mindst luksuriøsitet. Altså selv den ældste, mest slidte klud vil vel komme til at synes dyr og eksklusiv med denne taske, der kan fåes lige her. Dog koster den altså 940 euro, hvilket svarer til ca. 7000 kr. For denne pris kan man få en meget lignende flot taske fra Asos i rigtig fedt gammel skoletaske look OG så et sort/hvid look også fra Asos-som tasken vil spice perfekt op og komme til sin ret sammen med - bestående af skøn klassisk sort blazer med prikket for til 55£(link), fed t-shirt med print til 25£(link), überlækre og -trendy, sorte lædeshorts nedsat til bare 37.5£(dog er der meget få på lager)(link), lang halskæde med smuk guldsmed til 6£(link), en masse fine, små ringe til 9£(link), mega nice vingering, jeg selv overvejer stærkt at købe til bare 4.5£(link), et par fuldendende überfede skoletter med åben hæl til £36(link) OG så forøvrigt lige 5300 kr. til at bruge som det passer én.

Kvalitet og mærke mod kvantitet, men alligevel fedt design? Personligt ved jeg godt hvad jeg her ville vælge, men valget er Jeres; luksus eller budget?

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar