fredag den 18. marts 2011

Friday's five favorites!

Tadaa! "Fredagens fem favoritter" til tiden!

Ugens favorit outfit:























Som sådan et ikke specielt outfit, og alligevel er jeg dybt forelsket! Mest af alt fordi det bare er noget i den her stil jeg præcis ønsker at gå rundt i til sommer! Altså romantisk, blomstret jumpsuit, tårnhøje orange sandaletter(som høje sandaler burde blive omdøbt til) med chunky træhæl, lys orange blomsterclutch og überfed navyblå uniformsjakke, I'm in!

Ugens favorit smagsoplevelse:
























Mmh! Lakridskonfekt er altså lige for tiden en af mine ultimative guilty pleasures, der bare ryger ned for tiden(har forskellige perioder hvor jeg er helt hooket på et eller andet(oftest "dårligt" discount noget)i alt fra en uge til et år, hvor det bare ryger ned i enorme mængder og derefter ikke siger mig så meget). Især de lyserøde og gule runde nogen med lakrids inde i, de små blå nogen og de dobbelte, åh rigtig syntetisk og sukkerfyldt men hvor kan de altså smage godt!

Ugens favorit beautyprodukt:































Hmm ved ikke helt op det decideret kan kaldes et beautyprodukt, men disse er nogle af mine ultimative favoritter på toiletskabshylden! Som(et par hundrede gange tidligere) nævnt har jeg ekstrem sart hud, ikke mindst på mine ben og okay indrømmet der skal en del mere end dette barbergrej til for at de ikke flipper ud, men de hjælper til! Ikke mindst gelen, jeg køber uden parfume er super god og uden den, ville jeg overhovedet ikke kunne klare mig. Derudover er skraberen efter min mening den absolut bedste af slagsen,
der findes på markedet. Det der er, er at jeg flasher ben mindst tre gange om ugen, hvilket gør at voks og epilator, der er mere effektivt og - hvis ikke andet, så derfor - også ville være mere skånsom ikke rigtig er brugbart, da det med at skulle lade hårene gro ud ikke er en særlig tiltalende idé. Men med disse to produkter går det også helt fin med at få skøn silkeglat og hårfri hud, så hvis der mod forventning, er nogle der ikke har prøvet det, så er det i den grad bemærkelsesværdigt! -Forævvrigt var det også præcis denne skraber, der var den første jeg nogensinde købte!

Ugens favorit billede:





















Et lidt atypisk "ugens billede", jeg ved det godt, men kan simpelthen ikke stå for lille, femårige, SÅ bedårende Melina, der bl.a. også har været på forsiden af Today's Parent, for hvor er hun dog bare skøn!
Altså se lige de smilende, strålende øjne, de fine mærke krøller, årh er helt forelsket, hvor er hun altså kær!

Random; Ugens favorit hadeøjeblik(kun en smule selvmodsigende):


Må være lige, lige, lige nu, hvor Sarah og Babou er de ti der er gået videre til finalen i X-faktor, for nøj hvor synes jeg at både Patricia og Anne Louise har gjort det fantastisk i dag og har de absolut stærkeste, smukkeste, mest magiske præstationer generelt, synes so bad de var værdige finalister, nå men ikke mere bitterhed, så snart de kommer frem  vil jeg poste de sange jeg var så forelskede i!

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar