søndag den 20. marts 2011

Picnic

Grunden til at jeg var inde i byen, var at jeg fik overtalt min skønherlige veninde til at nyde det fantastiske forårsvejr og solskin ved at picnice for første gang i 2011. Så dér sad vi lige så fint i Rådhusparken midt ude på græsset i solen på vores tæppe og picnicede. I dagens anledning(og da dumme, dumme Ikea havde lukket, hvilket smarte jeg ikke havde set) bagte jeg "Tjubanger"(pølsebrød med snittede, penslede ender)




Chokoladekiks skulle der også med!

Mmh frugtsalat!

Mandler og tørrede abrikoser.

Plastuikrus...

..til den gode te, der heldigvis holdt sig varm og os ligeså.

Og så selvfølgelig nybagte boller, der dog var knap så gode til at holde på varmen.

Alt sammen samlet i - selvfølgelig - en strandpose i mangel af picnickurv.

Er jeg den eneste, der nyder vejret og straks opfører mig som var det allerede maj, eller er der nogle af Jer der følger trop?
Det er i hvert fald i den grad værd at anbefale, da der intet er som en skovtur og snak med veninden i det fri, der kan få en i forårshumør!

Håber I også har haft nogle dejlige fridage!

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar