torsdag den 10. marts 2011

H&M considerations

H&M er og bliver en af mie totale high street ydlings butikker of them all, da de simpelthen jo bare har så helt utroligt meget, der virkelig hurtigt føler tendenserne på de store catwalks til meget små penge.
Derfor er jeg også ved at lægge op til at bestille et forholdsvis kæmpe læs hjem fra deres hjemmeside idet jeg de sidste par måneder virkelig har haft et godt øje til mange af derea ting og denne liste er bare blevet længere og længere ikke mindst efter at alle deres skønne forårsvarer er kommet frem. Faktisk kan jeg afsløre at skulle jeg købe alt det jeg nu godt kunne tænke mig at få fingrene i og og individuelt gerne ville betale fra webshoppen, ja så skulle jeg af med 13 713.25 kr.(!). Så meget har jeg dog ikke tænkt mig at
ofre. Derfor har jeg udvalgt nogle af mine aller billigste favoritter - meget præget af foråret - som jeg stærkt overvejer at bestille det meste af hjem. Tilsammen koster nedenstående kun ca. 2000 kr, så det er jo betaleligt, hvilket jeg også har vist ved at skrive priserne. Derudover har jeg valgt ikke at linke til hvert af de individuelle intems,
da man på H&Ms hjemmeside alligevel ikke kan linke til de forskellige items, hvilket I nok har opdaget, men derimod kun til hovedkategorierne. Så nedenstående ting er fra henholdsvis "Toppe", "Skjorter/bluser",























































































Er der noget af de I specielt godt kan lide eller absolut ikke bryder Jer om?

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar