tirsdag den 15. marts 2011

Hailee Steinfeld!

Jeg er som en del andre blevet ret forelsket i kun 14-årige Hailee Steinfeld, som jo har fået store roser for sin præstation i True Grit, som jeg også snart skal ind at se. Dog er det, jeg er faldet for hendes fine, fine stil,
der er utrolig stilet dog uden at være for overkill, damet eller vovet for hendes alder. Jeg har selvfølgelig samlet mig et par af mine yndlings outfit - ud af alle de smukke man har set hende i - lige her:
Jeg ved det, jeg har postet dette billede før af utrolig kønne Hailee i hendes smukke, smukke prinsesseskrud
af en Oscarkjole, der er som skabt til hende og hendes alder. Hun ser fantastisk ud, sød, yndig og fortryllende! En god måde at få opfyldt prinsessedrømmen på uden at ligne at hun klæder sig ud og en god måde at få opfyldt stilikon-kind-of drømmen på uden at blive for vovet, perfekt!







































Det her outfit er bare så fint og sødt med fletningen, sløjfen og det hele. Den hvide farve understreger det unge, uskyldige look og alligevel gør hun det trendy ved at tilsætte glitterstiletter og clutch, you go girl!











































Åh hvor ville jeg elske at iføre mig et outfit som dette til alle sommerens kommende fester;
hvid blondekjole, rød clutch og røde ruskindsstiletter kombineret med bare ben og naturlig makeup,
I'm loving it! Må virkelig anskaffe mig noget lignende!








































Et meget modigt og egentlig modent outfit - eller kjole som det jo egentlig bare er - at iklæde sig.
Alligevel formår hun at worke den perfekt ved holde det 100 % simpelt! Ét enkelt armbånd, glat tilbageskrabet hestehale og helt naturlig, smuk makeup; jeg er solgt!

En læderjakke er perfekt til at gøre et feminint outfit som en flot glitterkjole og tights lidt mere råt.
Dette lykkes i den grad for Hailee der også er super fin med sine naturlige(mener jeg i hvert fald) krøller.
Derudover er jeg helt vild med hendes fine, rå og trendy støvletter! Et utrolig gennemført outfit!


Jeg må indrømme at jeg faktisk ikke var særlig begejstret for denne Lanvin x H&M kjole,
da den kom frem. Hailee har lige ændret min mening, for hvor er den da egentlig ufatteligt smuk!
Klassisk og unik på én gang som LBDs skal være det, sexet og trendy, feminin og rå!
Hvis ikke det var fordi at snittet var helt forkert til mig, ville jeg med det samme være gået på jagt efter den billigste muligt af denne kjole på Ebay! Endnu engang har Hailee sine fine støvletter fra sidste outfit på,
der sammen med strømpebukserne dresser kjolen en smule ned, så den passer perfekt til hende i frohold til hvis hun havde haft bare ben og tårnhøje stiletter. Derudover elsker jeg den måde hun skraber håret væk fra ansigtet og helt udelader smykker for at lægge vægt på de smukke perler i halsen på kjolen!

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar