fredag den 4. marts 2011

Friday's five favorites!

Jaaa så blev det igen fredag, denne weekend tilbringer jeg 100 % af tiden af i Odense til volleystævne(tager aftsted i eftermiddag og kommer hjem søndag aften), hvilket forhåbentlig bliver super fedt og som jeg glæder mig rigtig meget til! Dog bliver det uden computer og I kommer derfor ikke til at høre særlig meget fra mig. Jeg har dog lige forberedt et par indlæg til Jer. Nå, men tilbage til at det var fredag, for så er det jo også tid til Fredagens fem favoritter, der kommer her:

Ugens favorit outfit:
Overvejer om jeg hellere burde kalde denne kategori for "Ugens outfit på Lookbook",
for nu er det ved at være tredje gang i træk, at mit yndlings outfit fra ugen, er derfra!
Men altså idet der er billeder fra hele verden, af folk med fantastisk stil og de alle er af brilliant kvalitet.
ja så giver det nogle ret vidunderlige outfitbilleder. Dette er ikke en undtagelse! Det er så fin, sart og yndligt, men alligevel med lidt rå kontrast i form af skoene og tasken. Disse giver et lille, perfekt modspil til de så fine, lyse, doucefarvede nederdel, strømpebukser og trøje! Derudover er den lille detalje med hvordan bæltet er bundet super! Ligesom at ringen også er en super smuk detalje! Åh hvor er det sådan, jeg vil se ud her til foråret!

Ugens favorit smagsoplevelse:
...Fik jeg desværre ikke taget et billede af, men det må helt klart være de skønne, portobello svampe med gedeost i, som vi fik i weekenden. Mums hvor smager det altså godt!

Ugens favorit beautyprodukt:
Denne uges beauty"produkt" må være min remington multifunktionsjern, jeg også har skrevet om her.
De par få gange jeg tidligere har brugt det, har jeg bare brugt den klassiske krøllefunktion og lavet "prinsessekrøller", men så i tirsdags før jeg to i byen, havde jeg lidt tid. Dét kombineret med at jeg godt kunne tænker mig bare lige lidt fyldigere hår, gjorde at jeg afprøvede bølge-tingen, hvilket fungerede rigtig fint og gav nogle ret fine, løse krøller/bølger og en helt masse volume, der med en smule hjælp fra knold og hårspray(Got2be Glued) har holdt nogenlunde indtil nu, i hvert fald er mit hår langt fra så fladt som det plejer at være. Så vil man som jeg gerne skåne sit hår ved bare at vaske det 2-3 gange om ugen er det at krølle det til løse bølger et godtr trick til at holde på volumenen!

Ugens favorit billede:

Smukke, smukke Kate Bosworth har lige lanceret sin forårskollektion for smykkemærket Jewelmint,
som hun også tidligere har samarbejdet med. Selvfølgelig er hun selv model og hvilke smukke billeder, det har endt ud i! Dette er et af dem, og "Wauw" siger jeg bare! Hun er så utrolig, naturlig køn og så så unik med sine to forskellige farvede øjne. Hun er så fin og sart, hvilket dette billede bare fanger perfekt, stunning!

Random; Ugens favorit budget smykke(r):

Faldt i går over disse super fine ringe fra H&M  til bare 39.95 kr. for seks stk.! Jeg synes at samtlige af dem faktisk er super, super fine! Og så kan man både bare have én på for ert helt enkelt look eller flere på samme tid, hånd eller enda finger, så der er virkelig mange kombinationsmuligheder. Derudover vil de jo i den grad gennemføre sailorlooket på en humoristisk måde ved at blive sat til en stribet bluse. Så ja det er da det man kalder et kup, hvad?

Håber at I alle har en skøn fredag og får en viduderlig weekend!

The Fashionphile





Ingen kommentarer:

Send en kommentar