fredag den 4. marts 2011

Most important stuff for the weekend!

Er i fuld gang med at pakke til Odense, for selvom det bare er lidt over to døgn,
så er der altså mange ting(såsom knæbeskyttere, sko, sovepose, tandbørste o.l.) der ville være super træls at glemme. I min lille makeuppug, har jeg pakket de aller vigtigste, små ting jeg gerne vil have med mig hele dagen:


Min deo, da det altså er begrænset hvor godt man lugter, når nu man hele tiden træner eller spiller kampe.


Mine næsespray, der er noget af det der hjælper med at redde mig igennem min forkølelse, tusind tak til dig Otrivin!

Min Object læbebalsam, der på ingen måde minder om min Vaseline, men sidstnævnte er altså så stor at den bliver nødt til at være i min rigtige toilettaske.

Disinfektionsgel til hænderne.

Det elskede og utrolig nyttige vabelplaster, jeg også står i stor gæld til!

Min astmamedicin.

Hårnåle

 Og elastikker.

Derudover fungerer den også som den oprindelige formål nemlig makeuppung og derfor indeholder den bare:


Min Hypnose Senses i rejsestørrelse

 Min Great Lash Mascara

Og til slut min Voluminous Mascara.

Alt dette bare i en lille pung, smart!

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar