fredag den 22. april 2011

Back in Denmark!

Så sidder jeg i et tog hjerhjemme i Danmark på vej hjem til Aarhus efter en utrolig vidunderlig tur til Athen, der var meget mere fascinerende end jeg endog havde forestillet mig. og påtrods af knap så skønt vejr og tyverier hyggede vi os utrolig meget og havde en fantastisk tur. Jeg er stadig ikke helt kommet mig over den magiske stemning der er over akropolis, Parthenon og alle de andre antikke bygninger og værker!

Egentlig havde jeg indtil i går taget omkring 1200 billeder og havde planlagt at lave en masse indlæg i forskellige temaer såsom "spisesteder", "Museer", "Gadelivet" m.m. Ville så gerne dele nogle af alle disse oplevelser og skønne syn med Jer. Desværre var jeg selvfølgelig så dum - endda efter at min far havde fået stålet sin Iphone og min mor sit pas - på en eller anden måde ikke at have haft helt nok styr på mit kamera og derved få det stjålet ud af tasken i en proppet metro. Så de billeder og blogindlæg må I desværre, desværre undværre såvel som der nok lige går nogle dage til uger før jeg igen overhovedet kan lægge billeder af noget andet -eller mine nye køb - ind.

Men ellers kan jeg bare opfordre Jer en milliard gange til at tage til Athen, der er en utrolig smuk oplevelse  og med alle sine oldgamle værker,utrolige velbevarede bygninger, fantastiske mad og flotte natur noget man ikke skal snyde sig selv for!

Håber i alle har haft det skønt og overlevet med de meget få indlæg.

Men efter en uge uden nogen form for internet overhovedet er jeg helt klar og fuld af inspiration til at tage en smule revanche!

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar