søndag den 24. april 2011

Real clothing crisis!

Lige en sidste negativ nyhed, jeg vil dele med Jer, så lover jeg at det skal være slut. Det er trodsalt utrolig svært på nogen måde, at være negativ disse dage i dette fantastiske vejr! Nå, men tilbage til emnet, det står nemlig sådan til, at jeg i løbet af de sidste apr år har fået etableret en sommergarderobe med shorts, toppe og kjole jeg gemmer væk fra oktober til april or so. Dette fylder så ikke i skufferne, men ligger derimod bare fint pakket sammen i lukkede poser i vores garage. Eller det var i hvert fald det, der var meningen. Der er nemlig i år sket det uheldig, at mine lilsæstre har leget rundt derude og i alt rodet(tro mig I ønsker ikke at se det9 har fået væltet og åbnet poserne uden at tænke over det. Dette falder selvfølgelig lige præcis oven i en periode, hvor vi et par uger senere, finder ud af at der er gået mus i garagen(og mit tøj). Altså var det hele gnavet igennem og pøllet på. Så ja lige nu står jeg uden ét eneste stykke "rigtigt" sommertøj, det er da det man kalder tøjkrise.

På den anden side, er det selvfølgelig en formidabel undskyldning for at købe sig en helt ny sommergarderobe :)

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar