søndag den 3. april 2011

Ikea

Som sagt har jeg været lidt rundt omkring her i weekenden. I går smuttede jeg et smut ud i Ikea, for at købe en masse ting til værelset jeg er igang med at give en "mini makeover", der egentlig statede med starten på forårsrengøringen, jeg fortalte om her. Jeg elsker at gå rundt i Ikea og kigge på alle de ufatteligt billige ting, og mest af alt elsker jeg de små realistisk indrettede rum, der er så hyggelige og inspirerende. Jeg kan huske at jeg også som lille, elskede at gå rundt at udforske den kæmpe butik og lade som om jeg selv var indehaveren af de fine prinsesseværelser. Her er i hvert fald lige et par få billeder fra turen(var for optaget af at kigge til at få taget flere eller bedre):





Uh bliver altid så inspireret derude!

Skal nok senere vende tilbage med indkøbene"

Håber I alle har nydt weekenden og sommervejret! :)

The Fashionphile

1 kommentar:

  1. Uhh, du har taget et billede af mit køkken ;) Hihi, synes også det er super fedt, de indretter nogle rum, så man bedre kan få en idé. Jeg var ikke i tvivl da jeg så det simple køkken, det måtte jeg eje ;)

    SvarSlet