onsdag den 6. april 2011

Wishlist

Egentlig hader jeg ønskesedler. Jeg synes alt for let, der bliver alt for bestillingsliste agtigt og krævende. I ved sådan rigtigt: "I want this ans this and this!"-agtigt. og jeg mener jeg bliver jo super glad for der lige meget hvad folk giver. Bare det at de faktisk har lagt tid og besvær i at finde noget til mig, er jo "taknemmelighedsværdigt" og bliver jeg super glad for. Men efter sidste år--netop p.g.a. alle disse ting - ikke rigtig at have afleveret nogen ønskeseddel, har min familie i år været meget tidligt ude og utrolig insisterende trods alle mine argumenter. Og da jeg så faktisk - en smule modvilligt - fik lavet én, tænkte jeg, at jeg ville dele den med Jer:




























































































·         Mønstrede/ farvede ballerinaer
·         Sneakers
·         Sorte strømpebukser
·         Farvede/mønstrede strømpebukser
·         Solbriller
·         Jeans
·         Sort/hvidt sengetøj
·         Fingerringe
·         Øreringe
·         Sort/hvidt sengetøj
·         Fingerringe
·         Øreringe
·         A Thousand Splendid Suns
·         Bøger(gerne engelsk) generelt
·         Dr. Hauschka Rose Body Oil
·         Lancome vandfast Hypnose Drama mascara
·         Eget badehåndklæde
·         Clinique Lash Building Primer
·         Clinique take the day off makeup remover

Er der andre der har fødselsdag nu her og hvad har I i så fald af ønsker?

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar