lørdag den 30. april 2011

Tip of the day!

Dagens tip må være, at bage! Selv har jeg i dag haft gang bagning af tre(der egentlig skulle have været fire...) forskellige slags cupcakes til i morgen, hvor jeg holder lidt fødselsdagdshygge. Dette var efter en lidt travl og stresset dag, og åh hvor er det så bare skønt og afslappende at komme hjem og bage. det er ren terapi for mig, og jeg kan bare ikke lade være med at blive glad af det. Med radioen eller ipoden i højtaleren til, er det helt perfekt! Så næste gang, i er på vej mod bageren efter brød eller kage, så tænk Jer lige om en ekstra gang om I ikke hellere ville lave det selv, det er fantastisk og smger typisk også mange gange bedre! derudover er det sundere og man ved præcis hvad der er i af tilsætningsstoffer m.m., der er altså ingen gåde undskyldninger for ikke at komme i gang :)

The Fashionphile

1 kommentar:

  1. Hejsa! Du vandt et giveaway på mig blog, men har ikke svaret på min mail. Hvis du vil sende mig en mail med din adresse, sender jeg dig neglelakke så hurtigt som muligt! Hav det rigtig dejligt :)
    Kram, Emma

    www.emmamartiny.blogspot.com

    SvarSlet