mandag den 11. april 2011

H&M conscious vol. 2

Jeg har tidligere blogget om H&Ms Conscious Collection, der jo er denne skønne, lyse, lette, sommeragtige OG økologiske, naturlige letnedbrydelige kollektion, som jeg straks forelskede mig i! Nu er det jo allerede på fredag at den kommer både i butikkerne, men også på webshoppen, hvor de allerede nu har fået endelige priser på alle tingene, som i er her:















Mine favorititems, som jeg også vil forsøge at få fat i nogle af, er disse:













Shorts til 129 kr.















Shorts til 99 kr.
















Top til 129 kr.













Tunika til 99 kr.













Kjole til 349 kr.













Top til 179 kr.

Alt sammen vil det både være utrolig fint kombineret med hinanden eller andre, lette, lyse items, for et rigtig yndigt, uskyldigt, feminint look! Dog ville f.eks. toppene også være super fede sammen med noget kontrastfyldt såsom rå læderleggins,shortsene med en fed, humoristisk t-shirt og kjolerne med et par bikerboots, kontraster er altid skønne! lige meget hvad er den hvide farve jo übermoderne og ekstrem klædelig til gylden hud!

Hvilke items, har I udset jer fra kollektionen?

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar