fredag den 15. april 2011

Friday's five favorites!

Ugens favorit outfit:





















Det jeg er imponeret over i dette outfit på smukke Henny er hvordan hun så fint formår at lege med mange herreinspirerede items på én gang men stadig gøre det stilet og feminint! Både skoene, bukserne og til dels tasken er inspirerede af herremoden, men hun formår at gøre det feminint ved  at tilsætte en smuk, transparent skjorte og stilet ved at holde det i nogenlunde to farver, den marineblå og camel. Dette er og vil forøvrigt altid være en super smuk kombination, der kan bruge til alt og er rigtig fin til solbrun hud. Så elsker jeg den smule humor hun tilfører med hatten og brillerne.

Ugens favorit madoplevelse:







































Skilpaddeis + hindbærsymfoniis + vaffelstænger fyldt med chokolade + chokoladeskåle = Mmmh!
Denne desert fik vi til min fødselsdag og det smagte faktisk ufatteligt godt!

Ugens favorit beautyprodukt:


Nu når vejret på fantastisk vis bliver så helt vidunderligt med blå himmel og skinnende sol,
er det utrolig vigtigt(mere vigtigt end om vinteren, hvor det dog også er en god idé) at beskytte huden mod allervigtigst kræft, men vel også bare aldring i form a rynker og læderhud. Og denne Derma solcreme (hmm det er så tredje gang i træk med et Derma produkt, må lige blive lidt mere opfindsom næste uge) er virkelig perfekt for mig. Den har faktor 30, er uden parfume, farvestoffer, konserveringsmidler, parabener m.m., er dejlig let, fugtgivende og lugtfri. Altså ikke én af de der tykke, klistrede, fedtende solcremer der bare dufter af..solcreme. For mig, er den i hvert fald perfekt og et musthave i tasken til Athen. Også selvom det ikke bliver mere end 15 grader.

Ugens favorit billede:

Okay jeg ved godt dette virkelig er random og lidt ude af kategorien, men prøv lige at tjekke Kate Hudson ud som baby:
























Hun er da kær! Og tjek lige de blå øjne, årh!


Random; Ugens favorit højdepunkt(dobbeltkonfekt ftw.):






















...Var helt klart, da jeg tirsdag morgen på min fødselsdag kom ind i klassen og blev møddt af denne tavle, samt et højt´:"Tillykke" og knus og kram. Åh hvor jeg dog har en dejlig klasse!


The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar