mandag den 25. april 2011

More than just a "Sk8terboy"

Egentlig har jeg aldriv været sådan en kæmpe Avril Lavigne fan. Jeg brød mig (og bryder mig stadig) ikke om hendes gennembrudshit Sk8terboy eller om det kæmpe hit Girlfriend, ligesom jeg ikke er vild med de fleste af sangene i den stil. Ligesåvel som jeg ikke er speciel vild med hendes nye What the Hell. Til gæng gæld har jeg så været super vild med et par meget få stykker af hendes andre sange og efter at have fået hendes tre album ind på min ipod, er jeg egentlig blevet ret forelsket i en del af dem. De der typisk lidt mere stille, lidt mere filosoferende og eftertænksomme. Og også rørende! F-eks. er jeg hver eneste gang enten i - eller meget tæt på - tårer, når jeg hører whwn you're gone. Så her får I i hvert fald lige de sange, jeg egentlig synes hun gør utrolig godt. Det kunne jo være nogle blev omvendt:












Hvad synes I om hende? Og kender I det med egentlig godt at kunne lide kunstnere for de stykker, der måske ikke allermest understreger genren?

I må forøvrigt undskylde at nogle af videoerne er lidt sjove og ikke de originale, men min computer har lidt problemer med at uploade fra Youtube og disse versioner, var dem den kunne uploade.
The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar