mandag den 25. april 2011

Danish Covergirl

Er jeg den eneste, der ikke kan lade være med at blive lidt stolt hver gang en dansker viser sig frem - på den positive måde - internationalt? Noget der nok lidt kommer af tiden i USA, hvor man farede helt op, så snart man hørte om nogen eller noget der var dansk, eller havde med Danmark at gøre. I hvert fald sidder det ved og jeg ranker ryggen lidt hver gang Wozniacki kæmper sig til endnu en sejr o.s.v. Derfor er Freja Beha også én jeg lægger meget mærke til og imponerer. Derfor synes jeg også I alle skulle se dette gudesmukke billede af hende på coeret af UK Vogue majnummeret, der samtidig er det årlige bryllupsnummer:

















































Hvor er hun dog køn og yndig lige her! Det er noget af det jeg elsker ved hende, at hun både kan være rå og yndig, sart og tough o.s.v. En meget afgørende evne, for en model.

Kender I til denne form for semipatriotisme, eller er det bare mig?

The Fashionphile

3 kommentarer:

  1. Hun er meget meget smuk og jeg har det også lidt ligesom dig :)

    http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hun er nemlig ufatteligt smuk(og yndig på dette billede) :) -Og er glad for at jeg ikke er helt alene ;)

    The fashionphile

    SvarSlet