fredag den 29. april 2011

Friday's five favorites!

Endnu engang er det - sjovt nok - blevet fredag og sikke en dejlig, tiltrængt én af slagsen. Efter at have stresset lidt rundt omkring en dansk rapport, der endelig blev afleveret i dag, og have overbelastet både ryg og arme ved at bære rundt på for meget et par timer i dag, er det super skønt bare at kunne komme hjem, bage kager, høre musik og bare slappe helt af! Og til fredag hører jo som bekendt Ugens favoritter, som I får lige  på faldrebet lige her:

Ugens favorit outfit:



























Dette er et outfit jeg aldrig selv ville have mod til at springe i, og som forøvrigt falder lidt uden for min stil. Alligevel beundrer jeg det utrolig meget! Netop fordi det er så modigt, og så kompletgjort, hun går virkelig hele vejen med sailorlooket! De mega fede røde pumps, de ternede tights, den flagrende, smukke, blå nederdel, bæltet, tasken(jeg elsker den!), skjorten, vesten, smykkerne, det humoristiske, lille, prikkede tørklæde og sidst - men mest af alt - hatten, hvor er det bare fuldendt! Jeg er i hvert flad fan, og elsker genrelt folk, der tør springe ud i noget lidt vildt eller anderledes, dog med måde(Kødkjolen var bare IKKE cool, Gaga!).

Ugens favorit smagsoplevelse:





































Marcipan, chokolade, Anthon Berg, smukke, glade farver, den hårde sukkerskal, der lige så stille smelter på tungen...Ug hvor er jeg en sucker for anthon Berg påskeæg, de smager så fantastisk!

Ugens favorit beautyprodukt:





















Jeg er jo ikke ligefrem den første, der har kastet min kærlighed på denne skønne glycerin håndcreme fra Matas, diverse bloggere samt Tænk og Woman har kåret den som bedste håndcreme - i hvert fald til budgettet - i deres tests. Men den ér altså virkelig også god i forhold til prisen. Først og fremmest er den parfume- og parabenfri(hvis altså man vælger den med sølv låg). Derudover er den på hele 200 ml. og holder altså virkelig længe selvom, man bruger den meget. Og så kan man få den for bare en sølle halvtredser(!). Til den pris fugter den hænderne fantastisk og efterlader dem dejlige bløde og gennemfugtede med det samme og i lang tid. Derudover kan man også mærke længerevarene effekt, idet den generelt retter op på fugtbalancen i huden ved jævnligt brug ved at binde fugten i huden, hvilket er super effektivt. Så skynd Jer ud og køb den, hvis I leder efter en billig, men super god håndcreme, I vil ikke fortryde det!

Ugens favorit billede(r):




























































Nu er jeg ikke speciel royal(selvom mary altid vil være fantastisk!) og så derfor heller ikke brylluppet eller noget, alligvel blev jeg da lige nødt til at se hvordan kønne Kate endte med at se ud på den store dag, og hvor er hun sog smuk og yndig! Jeg er faldet helt pladask for kjolen designet af Sarah Burton for Alexander McQuenn, hvor var den bare stunning! Og så er jeg vild med at hendes smukke hår bare hang løst i stedet for at være brugt timevis på en eller anden fuldstændig kompliceret, stram frisure! Så I brylluppet og hvad syntes I om smukke Kate og hendes kjole?

Random; Ugens favorit frisør:



I dag var jeg endelig til frisør og fik klippt mit hår, endda rigtig meget, hele 20 cm.8det meste jeg nogensinde har fået, håret er det eneste sted jeg er konservativ!),hvilket det virkelig trængte til med de spidser og derudover var det fedt med lidt forandring, selvom det stadig ertil under skuldrende, andet tør jeg ikke. Jeg blev klippet ved Frisær Haarfein på Jægergårdsgade, der er en lille økologisk frisær, der virkelig kan anbefales. Holder man af hygge, stille musik, forkælelse, hvid te med ingefær serveret i smuk stel, økologisk chokolade og mandler og professionel behandling er det lige stedet! Selv gav jeg 375 kr. for en elevklipning, der var supr god og professionel og som jeg var helt tryg ved.

Håber I har haft en dejlig, afslappende fredag og får en god weekend!

The Fashionphile

2 kommentarer:

  1. Kates kjole var virkelig vidunderlig og er enig med dig i, at håret var virkelig smukt, selvom det bare hang løst :)

    //Emma
    www.emmaemilie-emmaemilie.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Den var nemlig helt fantastisk den kjole, sådan én måtte sarah Burton skam også gerne sy til mit bryllup ;)

    SvarSlet