tirsdag den 26. april 2011

Just legs

Hvis der nogen, der endnu ikke har opdaget det, så kører MTV og Gilette lige nu et samarbejde,
hvor de har lavet en skøn reklame med bl.a. søde Trine fra Trineswardrobe. Derudover har de en konurrence kørende, hvor man kan uploade et billede af et outfit med bare ben. Der vil så blive stemt indtil d. 1. maj, hvorefter de tre med flest stemmer fra hvert land(Danmark, Sverige, Norge og Finland) går videre, hvor en jury vil finde en vinder, der får 1000 euro(!) at shoppe for på en shoppetur med den blogger for landet, der er med i reklamen(Altså Trine). Ønsker I selv at uploade et billede(selvom det dog er lidt sent, da konkurrencen jo har været i gang siden før påsken), så kan I gøre det - samt stemme - her, hvor også videoen kan ses nederst på siden.

Min klare favorit er smukke Jeanett, der har postet dette skønne billede:



































Jeg er personligt helt vild med kjolen, der meget gerne måtte flytte ind i min garderobe og forøvrigt klder smukke Jeanett og hendes feminine krop ufatteligt godt. Derudover er det virkelig nogle lækre ven hun flasher og ikke mindst er det et virkelig flot, stilet billede der ikke bare skriger:"Se mig!"(Prøv lige at se hende, der ligger nr. 1 for Sverig, suk!)

Så tag Jer lige ro minutter og tjek generelt alle de stilede, danske kvinder(jeg synes hlet klart at vi slår de andre, selv Sverige i god stil) og er i enige med mig -hvilket i selfølgelig ikke behøver at ære på nogen måde - så synes godt om skønne Jeanetts billede og ellers så synes godt om Jeres favorit, før konkurrencen slutter i weekenden.

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar