onsdag den 26. januar 2011

Nail Polishes!

Tænkte at jeg lige kunne dele min lille samling neglelakker med Jer. Jeg går desværre alt for sjældent med neglelak, da det der med bare at sidde stille i to timer indtil det tørrer, eller endnu værre at sidde stille en time og så kommer til at ødelægge det fordi man skal på toilet ikke lige er mig. Derfor kan det simpelthen heller ikke betale sig for mig at investere i dyre(men utrolig smukke) Chanel neglelakke. Dog er jeg faktisk rigtig glad for neglelak, når jeg har det på og særge for både at bruge under- og overlak og sådan. Og når det er sommer så sørger jeg også for altid at have noget på tåneglene. Sidste sommer skiftede jeg neglelak på disse negle hver weekend, så jeg hver uge havde en ny farve på.

Her lige nogle af mine yndlingsfarver:

Det mest(der mangler dog 5 stykker) af  den ydmyge samling stillet lige så fint op på række:

Jeg kunne godt mangle en rigtig lysegul én, en solgul, en dueblå én, en elektrisk blå, en beige, en ny guld da den gamle størknede, en mørkegrøn, en lysegrøn, en mørkebrun, en helr tød én(ret pinligt ikke at være ejer af en sådan) en lavendelfarvet, en mørk koralfarvet én, en helt orange, en broze, en en røgfarvet grå én og en grå/brun én.

De gule, den beige, de blå, de grønne, den orange, den guld, den bronze og den lavendelfarvede må jeg helt sikker prøve at anskaffe mig de fleste af før sommeren begynder, da jeg det er farver jeg tænker kommer til at være at se på mine negle meget af foråret og sommeren.

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar