tirsdag den 28. juni 2011

Aussie Hair Styling!

Jeg var så enormt heldig - ih, hvor det dog kører for mig, nu har jeg vundet tre konkurncer i hele mit liv, og to indenfor de sidste seks måneder! - at vinde disse to Aussie hårstylingprodukter hos http://stiletterne.dk/.





































"Aussome Volume + Conditioning Mousse":









































































...og "Hi-Hold + High-Shine Hairspray":






































Og uh, hvor er der altså intet bedre end, at få sådan en pakke ind ad døren! Derudover virker begge produkter super gode efter de par gange jeg har brugt dem. De har begge det til fælles, at de på ingen måde tynger ´ned, klistrer, stiver, eller sjasker sammen. Derimod er de ikke til at mærkei håret udover effekten, hvilket for mig er et kæmpe plus! Lige så vel som det er det, at ingen af dem lugter synderligt, de er ikke oversprayede med tung, generende parfume, men generelt bare megt diskrete i det. Det ligner - og lugter - virkelig som om det bare er ens eget hår, der sidder ualmindeligt godt, eller er blevet utrolig voluminøst!

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar