mandag den 6. juni 2011

Tip of the day!

I må undskylde at jeg blogger så utrolig sløvt for tiden, men min tid går lige p.t. med så meget andet, bl.a. eksamenslæsning, men jeg  lover at I vil blive spammet af indlæg, når ferien begynder!

Tilbage til dagens tip er det at investere i Nellie Dellies' søde lakridser, hvis du helst undgår sukker i din kost eller som jeg bare elsker sød lakrids! For godt nok er de ret hårde i starten, men når de først er blevet blødt om: Mums hvor er de bare lækre, bløde, søde og kraftfulde i deres smag, haps!




































Men lige meget hvor gode de er, skal man dog passe på med at spise alt for mange af dem og kværne sådan en hel pose, hvilket ellers kunne blive let. For der er nemlig brugt fibre i stedet for sukker, hvilket jo er et super sundt valg, men for mange fibre kan altså godt tricke fordøjelsen lidt, så i moderate mægder må de nydes.

Ellers håber jeg I endnu engang har nydt det fantastiske somme vejr(her gerne i mere end moderate mængder)!

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar