mandag den 13. juni 2011

Tip of the day!

Dagens tip, er at forkæle sig selv med ordentligt, lækkert, forkælende fodbad! Her får I min opskrift på et sådant, eller i hert fald sådan som jeg gjorde her forleden. Mine rutiner skifter nu lidt og afhænger af hvad jeg lige har ved hånden. Her var i hvert fald hvad jeg brugte:

ADVARSEL: Uappetitvækkende billeder af fødder kan forekomme.













Så jeg:



-Hældte sæbe, baby- og lavendelolie i vandet og lod det blande sig.




-Fjernede min neglelak imens og dyppede så mine fødder i vandet, hvor jeg lod dem ære i et kvarters tid.




-Høvlede den værste hårde hud af.



-"Rev"(som at rive med rivejern) mere hud af. pas dog på med at få for meget hud af og på én gang, at gå efter det helt babybløde look. Det er ligesom at behandel fedtet hud ved fuldstændig at udtørre og bruge de mest kraftige produkter man kan. Lligesom huden dér vil reagere ved selv bare at danne mere talg, vil huden påfødderne hvis du sliber for meget af, regaere ved selv at danne endnu mere så snart du går på dem.


-Finpolereden lige(dog som sagt uden, at have fjernet ALT tør hud).



















-Smurte nu fusserne ind i et godt lag af min elskede Vaseline.

















-Tog nu sokker på og lagde mig til at sove. Hvis det ikke var sent om aftenen, ville jeg typisk lakere neglene, lade det tørre og derefter tage Vaseline og sokker på.

Det er virkelig selvforkælelse!

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar