torsdag den 16. juni 2011

U21 European Championshop -The match

Jeg vil ikke kede Jer med alle de fodboldmæssige detajler fra kampen, eller i mindste detaljer forælle om teknmisk, had der gjorde udfaldet m.m. Ikke at jeg ikke kunne, men nu er det jo en modeblog, ikke en fodbolsblog. Alligevel vil jeg lige sige, at stemningen på Stadion var helt fænamonal! Der var helt fyldt op og alle var i super godt humør,  og stadion var virkelig levende. Selvfølgelig er det altid fedt til sådanne landskampe at 99.9 % jo holder med det samme hold, og HELE stadion derfra rejser sig op ved scoringer og er enige om hvornår dommeren stinker og at stort set alle var jubelglade for resultatet(2-1). Men samtidig var der ikke denne sædvanlige stemning af massiv druk fuldskab, og jeg lagde faktisk ikke mærke til nogen specifikke, der bare var stangstive og ødelagde det hele, som det ellers let har for vane, så det var jo bare fantastisk! Derudover vil jeg lige dele et par få billeder af ikke speciel god kvalitet fra kampen. Den dårlige kvalitet skyldes, at vi i hele første halvleg blev fuldstændig blændet af solen og, at det i anden var for mørkt til at tage gode billeder uden blitz(og nægter at genere folk med blitz til offentlige arrangementer):













The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar