tirsdag den 28. juni 2011

Smart Beautyproduct Storing!

Jeg blev simpelthen nødt til at fremvise og reklamere for disse noget så smarte opbevarings...ting jeg købte i Ikea for nogle måneder siden, men først fik i brug i går. Jeg mener, at jeg gav omkring 15 kr. for dem pr.stk. og hvor er de dog bare praktiske. De er perfekte til at sortere og opbevare diverse toiletting fra vatpinde til mascaraer. De gør det super let og overskueligt, at finde ting og samtidig meget lettere at holde styr på det hele, da det altså ikke er vildt kompliceret, at smide elastikker i det rigtige rum. Derudover pynter de egentlig meget fint i toiletskabet, og har man meget mere farverigt makeup end jeg, man putter deri kan man også lettere blive inspireret. Jeg knuselsker dem i hvert fald allerede, og overvejer straks at køb flere, også til alle mulige andre formål end tpoiletsager.















The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar