mandag den 20. juni 2011

H&M A/W 2011

H&M lancerede jo ders pressefotos af deres A/W 2011 kollektion her i sidste uge mener jeg, og derfor får I da her mine favoritter fra deres lookbook:









 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Selv siger H&M, at elegance er kodeordet for kollektionen, hvilket jeg ikke kunne være mere enig i. De enkle, feminine snit. De ekstremt ladylike handsker og hatte, der går igen. De lange flatterende, flawed bukser, de smukke, brændte farver. De eksklusivt lignende materialer, modellens bourdeux læber, hendes lange, glatte hår. Enkelheden kombineret med det feminine og luksuriøse, jo dét er indbegrebet af elegance!
 
Hvad synes I, kan I nu ligeaom mig, faktisk ikke helt vente til det bliver efterår og man kan anskaffe sig disse smukke styles, eller siger det Jer ikke så meget?
 
Jeg er i hvert fald solgt!
 
The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar