fredag den 24. juni 2011

Friday's Five Favorites!

Her får I sørme endnu omgang Ugens Favoritter påtrods, af at jeg endnu engang nærmest havde glemt, at det var fredag:

Ugens favorit outfit:

Ugens favorit smagsoplevelse:

































Min veninde, der måske kender mig - og min tekærlighed - lidt for godt, gav mig i går disse Summerbirdmandler for "Tea Lover", og nøj hvor var det kærlighed ved første bid! De smager guddommeligt! Først så rammer den bitre, men på den gode måske, smag af lækker grøn te med en snert af stikkelsbær, derefter smagen af den lækreste, hvide chokolade man kan tænke dig, og så kommer den vildt lækre mandel! Mums, siger jeg bare!

Ugens favorit beautyprodukt:

.






















...er denne læbestift fra selveste Tiger i farven 1(er ikke sikker på, om det er den der er vist på billedet), der er en super smuk knaldrød farve med blå undertoner, der gør den en smule berry. Den er virkelig lækker i farven, vildt let at påføre og taget de nette pris af 10 kr. i betragtning, er kvaliteten også super. Selv forsegler den lige med et lag gloss, fra ELF´s lipstain, og så holder den egentlig okay. Ikke til store måltider, men lige til et glad vand og nogle timer. Den kan i hvert fald helt klart anbefalelses, hvis pengepungen er ved at være tom, men man trænger til lidt farve på læberne alligevel!

Ugens favorit billede:

Jeg tror ikke jeg vil sige så meget, dette billede er noget af det kæreste, jeg længe har set, det er helt breathtaking så sødt og ikke mindst uskyldigt, det er!

Random; Ugens favorit køb:






































































I tirsdags købte jeg til min dimission i går denne Alice nederdel i Monki til 200 kr., der på ingen måde kommer til sin ret på nogen af billederne, men jeg elsker den allerede! Det er den første og eneste nederdel jeg har, og den er bare super sommeragtig, blomstret, flagrende, feminin og skøn!

Jeg ønsker Jer alle en helt fantastisk weekend, og alle dem der i dag, har fået ferie en vidunderlig sommerferie!

The fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar