torsdag den 23. juni 2011

H&M x Versace

Nu har jeg siden i går formiddags prøvet at uploade billeder til dette(og andre) uden succes. Men påtrods af det, og at jeg jo nu, er alt andet end den første i blogland, bliver jeg jo simpelthen nødt til at dele nyheden, om at det bliver Versace som kommer til at lave efterårets gæstekollektion for H&M. De seneste par år, har det virkelig været én af de der ting jeg så frem til, at få at vide hvem der kom til at designe kollektionen. Og jeg er bestemt ikke skuffet denne gang. Kollektionen kommer d. 17. november i udvalgte butikker og online. Samtidig vil hun endda også designe en pre-fall kollektion tilgængelig for de lande, der kan købe H&M online(Jubii!). Jeg glæder mig vildt meget til, at se begge kollektioner.

Hvad med Jer, hvad siger I til valget i år?

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar