torsdag den 16. juni 2011

Tip of the day!

Dagens tip er noget så simpelt som, at trække vejret. Og me det hentyder jeg til alt dét noglegange lige at stoppe op i alt travlhed, tage en lille pause, se sig om og klart se hvor man egetlig er, og hvad man har gang i, kan man holde til det her? Lige at tage en lille slapper. Jeg snakker om at trække vejret, blive opmærksom på dette under, og dét at man er i live. Jeg hentyder til at lave åndedrætsøvelse, hvis man er for dét og på denne måde få et pusterum og få alle tanker blæst ud af hjernen og nå til et nærmest mediativt plan. Jeg snakker om helt konkret nogle gange lige, at trække vejret helt dybt ned i maven, og mærke den ro det giver. Det kan alts forståes på lige dén måde, man ønsker det, men jeg tror på at det i vores travle tid, kan være vigtigt, at huske at trække vejret!

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar