søndag den 19. juni 2011

Harry Potter Tickets!








































Jeg tror egentlig endnu ikke jeg har nævnt min Harry Potter kærlighed her på  bloggen, og vil måske også lade vær med at gå for meget i detaljer, for at skåne Jer for mange siders læsning, men bare siger at hele universet vandt mit hjerte fra første side, jeg fik læst op af min far, da jeg var syv år i teltet i Italien. Siden har jeg ventet (u)tålmodigt to års tid på hver eneste af de næste bøger. Jeg har læst dem alle omkring 4 gange plus en gang på engelsk. Jeg har fundet fejl i dem, men elsker dem alligevel(det lyder som det perfekte parforhold) Jeg var én af dem, der fik nærmest depressiv adfærd, da jeg havde læst sidste side af syveren. Det var så trist at eventyret efter så mange år var...slut! Nu er jeg generelt noget af en bogorm og litteraturelsker, og er af den mening at bøger altid er bedst, hvis det var dem der kom først. Altså vil filmene for mig heller aldrig nærme sig det niveau bøgerne var på, og denne sidste film, føles malplaceret for mig, for det hele ér slut. Samtidig har jeg også kun set de flester af filmene én gang. Med alt dette sagt, må jeg jo alligevel indrømme at nogle super gode producere bag filmen, at de er af ufattelig god kvalitet, at jeg har et nærmest kærlighedsforhold til skuespillerne, da man jo har fulgt dem siden de var helt små og nuttede, og er vildt inspireret af Emma Watson, så selvfølgelig skal jeg da også ind og se filmen. Jeg har nemlig lige købt biletterne til premieren til min lillesøster i fødselsdagsgave, og indrømmet, jeg glæder mig!

Hvad med Jer, skal I se den?


The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar