fredag den 17. juni 2011

Summer break!



















Åh hvor har jeg ventet længe på, at kunne deklarere dette, JEG HAR SOMMERFERIE! Hvor er det dog bare en fantastisk følelse, at have overstået eksamenerne og bare være helt fri nu, kunne gøre(sådan da) præcis hvad man har lyst til, være fuldstændig ligeglad med om det er tirsdag eller lørdag og om man endnu engang får fire timers søvn. Hvor skal det dog bare nydes og i mit tilfælde vil jeg især nyde, at have tid til, at se mine gode veninder, ikke mindst min bedste veninde, jeg ser alt for sjældent i hverdagene, at have tid til at lave god mad hele tiden og ikke mindst til at få læst en frygtelig masse bøger. Det er noget, jeg i den grad har forsømt på det sidste. Og så selvfølgelig at tage en frygtelig masse billeder! Nøj, hvor ér det dog bare skønt dét her, mindes ikke før faktisk at have været så glad, for at få ferie!

Hvad med Jer, er I lige så heldige som jeg allerede at have sommerferie, eller går der stadig lang tid endnu, før I kan nyde sommeren på bedste vis?

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar