onsdag den 15. juni 2011

Tip of the day!

Dagens tip, er ligemeget hvor bittesmå mål, vi snakker om - så længe de er opnåelige - altid at gå efter dem og blive ved og ved med at gå efter dem indtil du pånår det. Det kan være alt fra at score drømmemanden til min lill episode i dag, hvor jeg skulle købe Superflyeris til min veninde og jegs indendørspinic på fredag. Jeg endte med at være i Lidl, Kiwi, Fakta, Føtex og Super Brugsen før jeg fandt dem, samt gå 5 km. og så tilbage igen, og det er endda i Aarhus! Og selvom dette var en minimal indsats for et ubetydeligt mål, føltes det super godt endelig at få fat i Superflyerisene, og ikke blive nødt til at sige, at jeg ikke kunne få dem i nærmeste Fakta og om vi ikke bare kunne tage nogle andre i stedet for. Og det er på præcis samme måde med store, "rigtige" mål. Så ja, vær villigt til at gå lidt længere for at finde den helt rigtige is, er vist dagens tip :)

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar