mandag den 4. juli 2011

Asos Sale Buys!

Første dag Asos´ udsalg begyndte bestilte jeg disse tre ting hjem, som kom allerede engang i sidste uge, og jeg elsker alle tre.




Den kostede 10 £, er sådan semi sheer, og tusind gange mere flatterende på. Den har tætte ærmer, men er mere løs i resten af snittet, super fin til højtaljede bukser og genrelt super behagelig.





Noget så fin kimonoinspireret playsuit i den flotteste koralpink farve. den kostede omkring 20-25 £ og er af vilst lækkert materiale. Den er virkelig fin og ret festlig, men skal lige vænne sig til den måde den sidder på, da det nærmest føles som om den er ved at falde af ved ærmerne hele tiden p.g.a. den måde de er lange og flagrende på.




Jeg har lige siden de første elsket alle uglehalskæderne, men de blev bare så hurtigt så hybede, at jeg holdt mig fra dem. Dog synes jeg simpelthen denne var så fin og aderledes nok, til at det bare måtte blive min og jeg er vild med den! Den kostede bare 4 £ mener jeg.

Har I også shoppet Asos´ udsalg?

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar