søndag den 31. juli 2011

H&M Autumn 2011 Trends

For en uges tid siden dumpede dette efterårskatalog fra H&M ind af brevsprækken herhjemme:



















Fyldt til randen med überlækkert efterårstøj i skønne, skønne farver, stilarter, snit, materialer m.m.
Jeg har valgt at notere mig de mest markante trends igennem magasinet, hvoraf de fleste også går igen generelt rundt omkring i efterårs-/vintermoden. Og de trends, er:

  • Karry-/sennepsgul
  • Bourdeaux/burgundy/mørkerød
  • Marineblå *
  • Ballerinapasteller
  • Camel *
  • Strik *
  • Tern
  • Tweed
  • Lette silhuetter
  • Gamle britiske look
  • Moderne Boheme/prærien
  • Fransk elegance
  • 60´er elegance *
  • "Lapper" på ærmerne *
  • Støvler med højt skaft/rideinspirerede støvler
  • Tubetærklæder *
*= Holder stadigvæk, var også super trendy sidste efterår.

Jeg vil zoome nærmere ind på alle tendenserne, og I vil kunne forvente collager m.m.
Dog vil jeg først lige høre, hvilke af tendenserne I er med på, hvilken er Jeres yndlings, og er der nogen som I bare ikke kan se Jer selv i?

Selv glæder jeg mig super meget til at hoppe i camel, karrygul og marineblå kombinationer og få fat i en hulens masse, lækker strik. Dog tror jeg måske lige, der går lidt før jeg kaster mig ud i rigtig britiskternet tweedjakke...

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar