lørdag den 30. juli 2011

I'm baaack!


























Så er jeg tilbage! Var helt bange for at jeg ikke kunne ramme tasterne mere efter en uge helt uden computer, internet i noge form, mobil e.l. Selv mit kamera holdt ferie næsten hele ugen og ej hvor har det dog været dejligt bare fuldstændig at hive stikket ud og gå helt low key  og tænke mere på badetøj, strand, fiskehandelsåbningstider, melonpriser, Sommerland og højvande end på blogging, sms´er, facebookopdateringer, mails, spam og historiske nyheder. Det dér med bare at komme helt væk og bekymre sig om helt andre ting, at få byttet helt om på det nødvendige og det undvendige og være tili nuet i stedet for at bekymre sig om noget som helst, det er altså helt vidunderligt! Det er som om hovedet lige får sig en ordentlig skylletur. Alt fra bloginlæg til dødbooprydning, fra webudsalg til sorg, fra skolestartsindkøb til savn bliver ligesom bare skubbet væk og kommer ud af verden for en stund. Dog er det også virkelig fantastisk at være tilbage, at se alle de andre veninder end hende der var med, at komme ind på mit dejlige kreative frirum(altså hér), modtage postkort, besvare hyggelige mails og det hele. Jeg håber også på at kunne indhente en smule af det forsømte fra min uge væk, men lige meget hvad var det i hvert fald helt sikkert det værd!

Håber I alle har haft det skønt mens jeg har været væk og nydt det helt himmelske vejr, der har været de sidste par dage!

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar