tirsdag den 5. juli 2011

Tapas - Chickpea salad!

Selv er jeg vild med kikærter og spiser dem gerne i massevis bare for smagen, men derudover er de jo også fyldt med sunde proteiner og derfor bl.a. rigtig gode til vegetarkost. Denne salat er altså med sine grønsager og kikærter super sund, men smager også virkelig godt, synes jeg selv.

Jeg brugte til 5 personer:

-1/2 agurk
-1 dåse kikærter
-2 forårsløg
-1 lime
-1 håndful persille
-Lidt salt & peber




Du skal:
-Koge kikærterne 15 min.(Dette behøves ikke, men selv kan jeg bare klart bedst lide det sådan, det er smag og behag)
-Skylle og hakke agurk og forårsløg.
-Hælde kikærter, agurk og forårsløg i en skål.
-Presse saften fra limen i salten og smage til med salt og peber.
-Pynte med persille.
-Nyde den lækre salat! ;)

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar