lørdag den 30. juli 2011

New In - Jewellery

Købte i sidste uge disse to, helt enkle smykker fra Pilgrim. Ringen er egentlig en tåring, men syntes den var så fin og den passede min finger perfekt. Begge dele var sat ned fra 100 til 50 kr., så det var to ret gode fund synes jeg selv.




Det blev jo nok så også det sidste udsalgskøb for mit vedkommende, for tvivler på der er særlig meget udsalg tilbage, når jeg kommer tilbage fra sommerhus og selv hvis der er, har jeg vist også fået brugt penge nok til, at jeg alligevel ikke skal kigge mere. Dog føler jeg virkelig også jeg har fået noget for pengene og gjort mig nogle super gode køb. Hvad med Jer, føler I at I har udnyttet udsalget for denne gang, eller fortryder I at I enten købte for meget eller for lidt?

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar