tirsdag den 26. juli 2011

Tips and Tricks for having a cold vol. 2 - Top 3

Jeg er endnu engang blevet ramt af forkølelse efter ellers stort set at have været forkølelsesfri i tre måneders tid, hvilket er en del for mig, der normalt er permanent forkølet. Jeg er dog ret ramt nu, og kan ikke rigtig synke uden at det føles ret præcist som Strepsilmanden, der synker metalpasta, jeg er så stoppet at det er svært at forstå min snøvlen og så hæs at det egentlig også kunne være lige meget. mine lymfekirtler er hævede og mine læber og mund helt udtørret. Ergo syntes jeg det ville være det perfekte tidspunkt at lave en lille opfølger på mit tidligere indlæg omkring ting, der får mig igennem sådanne forkølelser. Det var om mine forskellige yndlingstee og kan læses lige her. I dette indlæg ønsker jeg at vise mine tre uundværlige partnere under min forkølelse:





















  • Otrivin næsespray:
Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skulle gøre uden denne næsespray. Den er den eneste grund til jeg overhovedet forsøger at falde i søvn i håbet på, at den gør arbejdet og gør min næse så tilpas ikke stoppet at jeg kan falde i søvn. Det er den der gør at jeg lige præcis ikke dør af iltmangel, når jeg spiser, drikker eller af anden grund ikke trækker vejret med munden. Den kan virkelig anbefales af alle, der lider af stoppet næse!






















  • Knorr Cup a Soup tomatsuppe. Det tager 2 min. at lave , kræver intet andet end kogende vand, smager ufatteligt godt, er virkelig let at have med rundt og så varmer det ufattelig godt! Tomatsuppe genrelt er faktisk én af de eneste ting, der formår at løsne min hals op og gøre det tåleligt at synke. Ønsker man ikke noget så syntetisk, eller har man bare ikke mulighed for at få fat på en suppe, så kan man også på ingen tid lave en meget acceptabel tomatsuppe ud af hakkede tomater man koger op med salt, peber, balsamico og evt. lidt fløde eller mælk.

























  • Udover at lave reklamer, der ufattelig godt illustrerer hvordan min hals har det, så virker Strepsil rent faktisk også! De lindrer muligvis ikke smerte lige så hurtigt som de forgiver, men uh hvor er jeg dem alligevel dybt taknemmelig for hvad de har gjort i tidernes løb! Billige er de ikke lige frem(koster nogle og halvfjerds kroner for én pakke), men effektive og rent faktisk pengene værd! Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skulle gøre uden dem!

Håber det muligvis kunne hjælpe andre, der er lige så smart at fange sig en forkølelse her i slutningen af juli.


The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar