fredag den 15. juli 2011

Friday's Five Favorites!

Sidder nu forhåbentlig i det lille, hyggelige, gamle sommerhus her ved Ulfborg, men det stopper mig dog ikke fra p forhånd at have stablet en omgangs Ugens favoritter på benene, for favoritterne og anbefalelserne er der skam altid, og selvom der ikke er mange der kigger med her i sommermånederne, skal I der er, da ikke snydes for dem. Så her kommer de:

Ugens favorit outfit:



Udover et par utrolig lækre stænger, har Keidy fra Ukraine altså også både stil og humor! Jeg elsker har virkelig respekt for hvordan hun leger med dette rigtig workwear, skjorte, slips og det hele outfit, men via bl.a. at vise utrolig meget ben og tilsætte søde ballerinaer, orange neglelaak og cool solbriller til, gør det mere afslappet og sommervenligt. Samtidig får hun dog - ved hjælp af klassisk sort taske, og dét at ballerinaerne er sorte - det hele til at hænge sammen og skabe en eller ande form for skæv harmoni. Det er et meget modigt ogh eksperimenterende outfit, men for mig virker det 100 %.

Ugens favorit smagsoplevelse:




Åh på så kold og ufattelig våd(!) dag som det var i går, er der intet bedre end en kæmpe kop god varm ckokolade med vailjeis og (for mine søskendes vedkommende) flødeskum i! det er altså indbegrebet af efterårs(eller koldsommer-)hygge!

Ugens favorit beautyprodukt:






































Dette læbeprodukt som ELF selv meget beskedent kalder 2 in 1 Conditioning Gloss, vil jeg nu rette og sige nærmere er et 3 in 1 product. De har nemlig både de fineste farver der spænder fra knaldrød over pink til sart rosa. Dog er alle farver i noget sarte, let gennemsigtige nuancer. udover farverne får man de fineste skinnende(men ikke klistrende) og glitrende læber og sidst - men absolut ikke mindst - plejer de læberne hvilket virkelig kan mærkes! Det er altså lipgloss, farve og lipbalm i ét velfungerende produkt, og så koster det edda bare 3.5 £! Det er i hvert fald allerede røget ind som ét af mine yndlings makeupprodukter,  ikke mindst her i sommeren, hvor multiprodukter er super anvendelige og læberne forøvrigt er stort set det eneste sted, jeg bruger makeup når jeg overhovedet har noget på.

Ugens favorit billede:

















Fordi der bare ikke er noget sødere end babysko i str. 6(svarende til 22)! Altså jeg er virkelig en sucker for babysko, og kan bare blive ved med at kigge på dem. Altså de er bare så kære, de små bitte sko, der passer til de små bitte fødder! Jeg tog 43 billeder af disse, bare fordi de er så nuttede! Samtidig er der noget meget "Lev i nuet" over dem, idet de små babyer jo vokser så hurtigt ud af dem, og det gælder om at nyde skoene så længe de passer! Ligesom det gælder om, at nyde de små børn så længe de f.eks. er så "Morglade" og det jo generelt gælder om leve livet, når det er her. Så ja, det blive ikke dyrt mærkevarebørnetøj, men derimod bare en dælens masse babysko, jeg kommer til at købe mig fattig i, når engang jeg får børn! Er jeg den eneste, der ikke kan stå for små babysko, eller er der andre der deler den sjove kærlighed med mig?

Random; Ugens favorit sang:



Jeg faldt fornylig over denne smukke, smukke sang af vores egen Julie Berthelsen, som jeg nær havde glemt.  Det er virkelig en sang, jeg har lyttet meget til engang og det er og bliver altså bare en utrolig smuk, rørende, medrivende sang af fineste lyd og skønneste stemme!

Jeg håber I alle har en skøn fredag, får en fantastisk weekend, og at alle ferieindehavere nyder ferien, også selvom vejret ikke viser sig fra sin pæneste side.

The Fashionphile


Ingen kommentarer:

Send en kommentar