fredag den 29. juli 2011

Friday's Five Favorites!

Denne uges favoritter er principielt lidt snyd, da jeg ikke har nogen idé om hvad jeg har oplevet, købt eller smagt i løbet af den seneste uge i skrivende stund. Alligevel syntes jeg altså ikke I skulle snydes for Uges Favoritter, så her kommer de:

Ugens favorit outfit:





































Dette outfit er bare så fint, romantisk, enkelt, klassisk og gennemført! Det er egentlig helt simpelt bare en hvid tanktop, nederdel og så accessories, men alligevel gør umådeligt smukke bare 17-årige Krista fra Schweiz det u super godt i outfittet! Netop fordi hun har brugt accessoriesene. De fine, små, blå stiletter med de kæreste sløjfer på er bare super søde og romantiske og sammentider får de hele outfittet ti at hænge utrolig smukt sammen¨, da det smalle bælte har præcis samme, klare blå farve. De giver de sarte, nude farver en smule kant, men på den underspillede måde. Hatten understreger det romantiske, men på en dejlig trendy måde, og den fine gule neglelak(Mimosa) understreger både det sarte, det trendy og det klassiske i outfittet. Det får i hvert fald mig til at crave sådan et par smukke blå sløjfestiletter.

Ugens favorit smagsoplevelse:





































Bagte i onsdags nogle faktisk ret gode flütes, hvortil jeg lavede denne super lækre kryddersmør, der egentlig bare er med hvisløg og frisk oregano, men nøj hvor var kombinationen af den og de nybagte flütes dog bare fantastisk, det kan helt sikkert anbefales og også med mange andre friske krydderurter efter smag selvfølgelig!

Ugens favorit beautyprodukt:






































I stil med sidste uges favoritter, er ugens favorit beautyprodukt også til neglene, det er nemlig denne ret mirakuløse to-i-én lak fra Sally Hansen. Det er nemlig både en underlak og overlak og så skulle den også styrke neglene. Jeg føler at den rent faktisk styrker dem, men er dog en smule i tvivl om det bare er indbildning og ønsketænkning. Men lige meget hvad, er det i hvert fald den bedste både under- og overlak jeg har prøvet til dags dato. Den lægger sig virkelig fint på neglen og udfylder alle små ujævnheder og eventuelle riller, så der er en fin, blank flade man kan lægge den farvede lak på. Også som topcoat lægger den sig virkelig fin, coater hele neglen, tørrer på retfærdig tid og giver farven smuk intensitet og rigtig fin glans samtidig med at den på flotteste vis beskytter mod skræmmer m.m. Til de omkring 60 kr. den koster i Matas, er den i hvert fald alle pengene værd!

Ugens favorit billede:





















Har valgt fra i dag af, ikke at skrive noget til Ugens favorit billede, da jeg for det meste synes billeder siger nok i sig selv...

Random; Ugens favorit film:












































Jeg tog med mine søskende et mini Kungfu Panda marathon her den anden dag, hvor vi legede 1´eren og samme dag tog ind og se 2´eren i biografen. Jeg har ikke tidligere set 1´eren og må indrømme, at jeg var ufattelig godt underholdt! Damn hvor kan en panda altså være sjovere end man lige gik og troede! Udover humoren, der faktisk holder hele filmen igennem, så har begge film også en meget fin morale og et kærligt budskab. Så helt lige så god Shrekfilmene som Dreamworks jo også står bag, er de nok ikke, men de er tæt på! Leder man efter et godt grin eller bare en stor, fed panda at kigge på, kan de virkelig anbefales!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar