tirsdag den 2. august 2011

(Almost) my dog!

Jeg vil hermed introducere Jer alle for Lip! Lip er så tæt på at være min hund, som man kan være uden faktisk at være det. Jeg har holdt virkelig mange weekender og mindre ferier med ham og ikke mindst hans forgangere. Jeg har passet hm i flere uger og lærte hm som yngre at dække, sitte m.. Han er er to og et halvt år og simpelthen den sødeste og for mig smukkeste airedale terrier, man kunne tænke sig! Altid har han et kæmpe grin på munden og en logrende hale! Godt nok er han ikke specielt fotogen, men det må jo komme engang. Tag nu rigtig godt imod ham, ikke?











The Fashionphile

2 kommentarer:

  1. Sikke en sød hund! Lip er nu ret fotogen ;)

    SvarSlet
  2. Tusind tak skal du have! Og tja nu skal det siges, at der jo nok også er taget aller mindst 100 billeder for bare at få disse få nogenlunde :)

    SvarSlet