lørdag den 6. august 2011

Stine Goya S/S 12

Selvom jeg både er semisyg(men dog har inviteret et par stykker over senere) og forøvrigt er i den helt anden del af landet, følger jeg skam i modeugen der er og har været i fuld gang i København denne uge. Som altid var jeg bl.a. super intereserret i inspirerende - og højgravide - Stine Goyas S/S kollektion, som absolut ikke skuffede. Jeg har her samlet mine favoritdesigns, og altså hvis priserne var en smule mere budgetvenlige kunne jeg virkelig godt erhverve mig det hele! Hun gør virkelig et godt job hende Stine, og jeg synes bare at det hele er værd at beundre. Jeg elsker hvordan modellerne har fået farvet og klippet håret så det er som en kopi af Goya selv. Jeg elsker de kæmpe overdimensionerede ringe, og så er jeg bare helt vild med designet. Jeg synes de smukke sarte pastelfarver er utrolig fine, jeg elsker snittet på buksedragterne, jeg synes det sporty strejf noget af tøjet har er utrolig flot og generelt er jeg bare virkelig begejstret for kollektionen!





















Hvad synes I?

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar