torsdag den 25. august 2011

Ready for the rain!

Jeg har de sidste fire års tid gået rundt i de samme gummistøvler, der hver eneste gang jeg igk med dem, gav mig vabler. Samtidig overtog min lillesøster min gamle regnjakke fra to år siden, og siden har jeg ikke haft en. Derfor tog jeg mig i går endelig sammen og fandt - efter at have prøvet 12-15 par på - et par gummistøvler og skam også en vandtæt Softshell. Og selvom jeg er super glad for tingene og gerne ville give 450 kr. for gummistøvlerne og 400 kr. for jakken, der var sat ned fra 700 kr., var jeg skuffet over at man intet billigt regntøj kunne få. De havde ét sæt voksenregntøj i Føtex, som var til mænd og forøvrigt også kostede 400 kr. Og udover tre par gummistøvler hvoraf ingen var i min størrelse, der var sat ned fra 400 til 150 kr., var disse også de billigste gummistøvler jeg overhovedet kunne finde udaf de 5 skobutikker samt Føtex jeg var i.
Nå men tilbage til tingene, så er gummistøvlerne fra Vagabond og kostede som sagt 450 kr., og jakken er fra Typhoon og sat ned til 400 kr. Så nu er jeg altså klar til at gå regnen og efteråret ordentligt i møde!









Hvad har I af regntøj, hvis altså overhovedet i har noget?

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar