søndag den 7. august 2011

Minimarket S/S 12

Endnu en kollektion jeg - i hvert fald delv vis - var begejstret for til modeugen, er Minimarkets
forårskollektion for 2012. Følgende designs synes jeg i hvert fald er super smukke. Jeg elsker de egyptiske vibes i stylingen og smykkerne, og så synes jeg bare tøjet er enormt flot. Buksedragten måtte i hvert fald meget gerne flytte ind til mig, og virker også til at være en trend der vil noget til næste forår og sommer. Det fine blomsterprint på den første kjole og toppen på næste billede, er simpelthen også bare så fint og sommeragtigt!







Jeg må dog indrømme ikke at være speciel vild med de stribede sko, de er simpelthen for klovneagtige for mig!

Hvad synes i om kollektionen, og minimarket generelt?

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar