fredag den 26. august 2011

Friday's Five Favorites!

Wauw jeg vil gerne lige understrege, at dette faktisk er første gang i nogle uger at Fredags Fem Favoritter rent faktisk kommer om fredagen! Håber lidt på et lille bifald for det! Nå tilbage fra ironie, så har I da indtil videre dælme været en skøn fredag med tidlig fri, tid til at besvare mails, oprydning i mails, blive opdateret, holde kontakten med mine skønne veninder der opholder sig i det store udland eller bare på efterskole, afslapning og lektielavning. Jeg elsker når man nogle gange bare lige får foræret den dér ene time, der gør at man føler at hele ens dag bare bliver meget mere overkommelig og afslappet! Og at kigge ud af vinduet er også ret optur idet solen lige p.t. her i Aarhus er brudt igennem skyerne og regnen stilnet af! Så ja en rigtig god fredag endda med Fredags Fem Favoritter til tiden, score!

Ugens favorit outfit:





































Endnu en blogger jeg generelt bare beundrer super meget for sin vilst inspirerende stil, er - også - utroligt smukke Andy fra Style Scrapbook. Derfor syntes jeg også det var ved at være på tide, at få hende representeret her i mine favorit outfits. Jeg er generelt lige så ufattelig forelsket i galakseprint, som stort set alle andre i blogland er, og derfor også ret nede over endnu ikke selv at have fået anskaffet mig en. Men altså synes jeg at stort set alle outftits med galakseprint er super smukke, og dette her har Andy bare stylet helt fantastisk godt! Jeg elsker hvordan hun ikke bare lader galakse t-shirten stå alene og dresser ned med sort e.l., men sætter fuld knald på farverne på en sindssyg flot og fremhævende måde! De - forøvrigt i sig selv ufattelig fede - gule jeans fra American Apparel fremhæver bare galakseprintet på smukkeste vis, og får virkelig stjernerne til at lyde op på himlen(på t-shirten altså). Derudover er kombinationen er skriggul og elektrisk blå altså bare en evig vinder, og skoene og bukserne her er ingen undtagelse! Og så kender jeg altså ingen der kan få en så helt normal, mørkeblå parably til at se så fashionable ud! Hvis jeg finder míg en galakse t-shirt skal  jeg i hvert fald simpelthen også anskaffe mig et par gule jeans!

Ugens favorit smagsoplevelse:







































Laurids fra min klasse havde til vores introtur(som I nok skal høre mere om) bagt de mest fantastiske havregrynskager. De gjorde bestemt ingen harme dér om aftenen efter aftenssmaden efter tre timers roning! Altså et år på kokkeskolen, kan absolut godt anbefales hvis man vil elskes af hele sin gymnasieklasse!

Ugens favorit beautyprodukt:




























Jeg ved godt, at jeg tidligere har rost Matas' Glycerin håndcreme, men den har altså nu fået en konkurrent i dette vidunder fra Dr. Scheller. Først og fremmest dufter den simpelten bare fantastisk. Derudover er den noget så lækkert cremet, og det er simpelthen ren forkælelse bare at smøre sine hænder ind i den. På trods af den tykke, cremede konsistens tørrer den faktisk relativt hurtigt, og er forøvrigt vildt drøj i brug. Den fugter ualmindeligt godt og holder hænderne smukke, fugtede, bløde og velduftende. Til sidst er den økologisk, hvilket jo bare er et ekstra plus.

Ugens favorit billede:























Random; Ugens favorit sang:



Bare hør den, andet er der vist ikke at sige!

Håber I alle nyder den sidste fredag i denne sommer!

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar