lørdag den 20. august 2011

Friday´s(late) favorites!

Ej hvor er det dog helt utrolig piligt for anden gang i træk ikke at få udgivet Fredagens Favoritter til tiden! Denne gang kan jeg ikke engang give Blogger skylden, men derimod kun mig selv. I travlhed med madlavning til fællesspisning, samme føllessåisning senere og derefter fest fik jeg i går simpelthen glemt alt om Fredagens Favoritter! Dog synes jeg ikke I skal snydes og håber at bedre sent end aldrig, dælder i dette tilfælde. Her kommer altså Ugens forsinkede favoritter.

Ugens favorit outfit:


























Jeg er genrelt virkelig betaget af ufattelig kønne Ebba, og synes hun har en virkelig inspirerende stil. Dette outfit er absolut ikke en undtagelse. Jeg elsker hvordan det på én måde er utrolig casual og enkelt og på den anden side også en både spændende og modig sammensætning. Jeg synes at strikken og maxinederdelen/kjolen er det perfekte match! Det ret grove strik med det finere i nederdelen. Den lange, slane, elegante silhuet nederdelen giver sammen med den let mere løse, afslappede cropped strik. Også farverne matcher bare super godt med de neutrale gråtroner og så den stærke, vildt lækre orange farve på strikken. Derudover synes jeg det er genialt at hun tilsætter Converse for bare at gøre det helt afslappet og low key. Havde hun sat stiletter til, ville det have været et helt andet outfit! Endeligt synes jeg shoppenettet gør det sidste for at gøre det hele helt tilpas casual og trendy boho-agtigt!

Ugens favorit smagsoplevelse:





































Det er jo ikke ligefrem fordi der er noget nyt i at Summerbirds flødeboller smager fantastisk, men alligevel fortjener de nu virkelig en plads som Ugens Favorit Smagsoplevelse, da de virkelig er helt guddommelig, himmelsk vidunderlige! Jeg elsker den søde me en smule syrlige hindbærsmag kombineret med den stærke lakrids, den sure lemonsmag og verdens bedste hvide chokolade der bare smelte på munder, hvorefter denne überlækre, cremedem fyldige skum rammer smagsløgene og til sidst den eliment gode, tykke marcinpanbund, åh jo jeg er solgt!

Ugens favorit beautyprodukt:






































...Har jeg faktisk vist tidligere på ugen. Det er nemlig denne ansigtsscrub fra Plaisir, som jeg brugte da jeg lavede manicure. Dog fungerer den altså også fantastisk til ansigtet og det er nok den ansigtsscrub min hud har været mig mest taknemmelig for. For påtrods af mellemstore korn der virkelig tager fat og peeler den kønneste, babybløde og jævne hud frem, så er den utrolig skånsom og rødme eller anden form for irritation forekommer på ingen måde. Oveni er den ude parabener, parfume m.m. og koster kun 60-70 kr. mener jeg, win!


Ugens favorit billede:





















Random; Ugens favorit citater:

"We'll be Friends Forever, won't we, Pooh?' asked Piglet.
Even longer,' Pooh answered."



"If you live to be a hundred, I want to live to be a hundred minus one day so I never have to live without you.",


"How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard."

"Some people care too much. I think it's called love."
"Promise me you'll always remember: You're braver than you believe, and stronger than you seem, and smarter than you think. "


"How do you spell 'love'?" - Piglet
"You don't spell it...you feel it." - Pooh"


 Fordi jeg altid har elsket Peter Plys af hele mit hjerte lige siden jeg for første gang fik dem læst op som helt lille. De historier er så ufattelig søde, smukke, naive, sjove og det hele. Peter Plys' ydmyghed, Æslets melankoli, Tigerdyrets dristighed, åh jeg elsker det hele, og ikke mindst elsker jeg alle de eksempler der er i bogen på fantastisk venskab. Jeg kunne virkelig samle hundredvis af ciatater derfra, der er de sødeste og sjoveste, dog tænkte jeg at jeg måtte begrænse mig en smule. Hvis I ikke har læst bøgerne siden barndommen, så tag at læse bøgerne igen, de er fantastiske! Hav dog Kleenex nok til slutningen, der er noget så trist, hvis I havde glemt det.

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar