onsdag den 10. august 2011

New in - Becca

I må undskylde den virkelig ringe blogging det sidste stykke tid, der skyldes en masse ting bl.a. problemer med både hukommelseskort og ledning til kameraet. Nu har jeg dog anskaffet mig ny udgave af begge ting, og I kan altså endelig få indlæg med ordeentlige billeder fra mit kamera igen. Først vil jeg lige vise de støvler jeg købte i mandags, da jeg allerede har slidt mine sorte sko op, jeg ellers købte i foråret. De er fra Dope, kostede 500 kr. og modellen hedder Becca. Personligt kan jeg super godt lide dem og deres chunky hæl. Jeg synes at både tykkelsen og højden på hælen er helt perfekt. Lav og solid nok til hverdag, men stadig lidt speciel. Derudover kan de jo simpelthen gå fra alt til sommerkjole til jeans & tee og sådan, hvilket jo helt sikkert er et plus!








Hvad synes I om dem, og generelt om sådanne chunky, lave hæle?

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar