lørdag den 13. august 2011

Dagmar S/S 2012

Jeg må indrømme at mærket Dagmar ikke har været noget, der sagde mig særlig meget tidligere. Jeg har hørt om det, men ikke rigtig tænkt videre over det og ikke forbudet det med med noget specielt flot tøj. Det var indtil jeg faldt over billeder af deres forårskollektion til næste år, for wauw hvor synes jeg den er flot. Især skoene som alle var holdt i neonnuancer kan jeg slet ikke stå for, jeg ønsker mig hver og et par af dem! Og selve tøjet der smukt kombinerede neutrale og mere skrigende farver, synes jeg også er super flot og har nogle enormt smukke snit! Så har I som jeg heller ikke for alvor stiftet bekendtskab med Dagmar, synes jeg virkelig I skulle tage at se disse billeder, der er mine favoritter af S/S kollektionen, fra Stockholm Fashion Week.















Hvad synes I om kollektionen, og om Dagmar generelt?

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar