onsdag den 10. august 2011

Tourist In Own City - The (real) busses!

I forgås trådte det nye busnet jo i kraft herhjemme i Aarhus. Dog må jeg jo indrønmme, at jeg holdt rigtig meget af de gide gamle, (helt) gule busser hvis numre og ruter efterhånden var ved at være så velkendte og hvori jeg havde minder fra jeg var helt lille. Altså har jeg i løbet af sommerferien også prøvet at få fotograferet så mange af de gode gamle busser som muligt. Det er - påtrods af at jeg har bevæget mig bogstaveligtalt fra Højbjerg til Risskov og fra Havnen til Brabrand - ikke lykkedes mig at fange alle, men her får I alle dem, jeg fik taget et billeder af. Simpelthen bare fordi de fleste numre vækker minder, lige meget hvor latterligt det virker at blive nostalgisk over busser. Derudover synes jeg altid, når jeg er på ferie, at det er så hyggeligt at lægge mærke til den by og det lands offentlige transportmidler.








Er jeg den eneste, der har et sådan latterligt forhold til transportmidler påtrods af at jeg det sidste stykke tid egentlig ikke for alvor har brugt dem, eller er der andre der kan sætte sig ind i det hvor latterligt det end lyder?
The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar